Ξαναμπαίνει στη γραμμή παραγωγής το θρυλικό Pony, ένα από πιο γνωστά ελληνικά αυτοκίνητα που παράχθηκε ποτέ στην χώρα μας, καθώς από στο 2014 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς αυτοκινήτων με στόχο να κατακτήσει μερίδιο όχι μόνο της ελληνικής αγοράς, αλλά και χωρών της Αφρικής.
Σύμφωνα με το σχέδιο της κατασκευάστριας εταιρείας NAMCO, που ανήκει στην οικογένεια Κοντογούρη, θα γίνει νέα επένδυση στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης όπου θα παράγεται το νέο μοντέλο Stalion 4X4 καθώς και το City Star, ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για την πόλη και όχι μόνο. Ήδη αρκετές χώρες της Αφρικής, όπως η Αίγυπτος και η Αγκόλα, έχουν επιδείξει ενδιαφέρον, λόγω των ανθεκτικών χαρακτηριστικών του και βέβαια της χαμηλής τιμής του. Η εταιρεία περιμένει τώρα το «πράσινο φως» από την Εμπορική Τράπεζα, για να πάρει ομολογιακό δάνειο ώστε να ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς «Pony».
Ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Pony;
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY 4 περιλαμβάνουν 4κύλινδρο κινητήρα PCM (Peugeot‐Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75‐80 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ABS. Αλλά και με 800 κιλά ωφέλιμο φορτίο με πίσω άξονα δικής μας κατασκευής. Πάντως, ο προγραμματισμός μας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY στην 1η φάση παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο PONY όπως επίσης και το 4×4 στη 2η φάση αλλά και το ηλεκτροκίνητο PONY στην 3η φάση.
Ποια θα είναι η τιμή αγοράς ενός Pony στην Ελλάδα;
Το βενζινοκίνητο PONY 4 θα κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή/και ιδιωτική χρήση, στην τιμή που έχει προκοστολογηθεί στα €6,910 αλλά καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η τελική τιμή του οχήματος να μην ξεπεράσει τα €7,000.
Υπενθυμίζεται ότι ότι το Pony παράχθηκε στην Ελλάδα από το 1974 έως το 1983, με την σφραγίδα της Citroen, και κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση αρκετών καταλωτών ακριβώς λόγω της χαμηλής τιμής του. Να σημειωθεί ότι την χρυσή εποχή της εταιρείας, το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης παρήγαγε 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ενδιαφέρον έδειχνε και ο Ελληνικός Στρατός, καθώς το κόστος λειτουργίας και συντήρησης των Pony ήταν πολύ μικρότερο από τα τζιπ. Στη συνέχεια, αλλαγές στους μέχρι τότε ευνοϊκούς νόμους για τα ελαφριά αυτοκίνητα πόλης και οι απεργίες διαρκείας στο εργοστάσιο δημιούργησαν προβλήματα στην γραμμή παραγωγής του Pony, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε το 1983. Το 1985, η Namco κυκλοφόρησε το φιλόδοξο Pony Super, που δεν είχε σχέση με την Citroen, χωρίς όμως να καταφέρει να έχει την επιτυχία του αρχικού μοντέλου.
Πηγές Άρθρου:
www.koutipandoras.gr
www.iefimerida.gr
Σύμφωνα με το σχέδιο της κατασκευάστριας εταιρείας NAMCO, που ανήκει στην οικογένεια Κοντογούρη, θα γίνει νέα επένδυση στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης όπου θα παράγεται το νέο μοντέλο Stalion 4X4 καθώς και το City Star, ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για την πόλη και όχι μόνο. Ήδη αρκετές χώρες της Αφρικής, όπως η Αίγυπτος και η Αγκόλα, έχουν επιδείξει ενδιαφέρον, λόγω των ανθεκτικών χαρακτηριστικών του και βέβαια της χαμηλής τιμής του. Η εταιρεία περιμένει τώρα το «πράσινο φως» από την Εμπορική Τράπεζα, για να πάρει ομολογιακό δάνειο ώστε να ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς «Pony».
κλικ για μεγέθυνση |
Ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Pony;
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY 4 περιλαμβάνουν 4κύλινδρο κινητήρα PCM (Peugeot‐Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75‐80 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ABS. Αλλά και με 800 κιλά ωφέλιμο φορτίο με πίσω άξονα δικής μας κατασκευής. Πάντως, ο προγραμματισμός μας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY στην 1η φάση παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο PONY όπως επίσης και το 4×4 στη 2η φάση αλλά και το ηλεκτροκίνητο PONY στην 3η φάση.
Ποια θα είναι η τιμή αγοράς ενός Pony στην Ελλάδα;
Το βενζινοκίνητο PONY 4 θα κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή/και ιδιωτική χρήση, στην τιμή που έχει προκοστολογηθεί στα €6,910 αλλά καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η τελική τιμή του οχήματος να μην ξεπεράσει τα €7,000.
Υπενθυμίζεται ότι ότι το Pony παράχθηκε στην Ελλάδα από το 1974 έως το 1983, με την σφραγίδα της Citroen, και κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση αρκετών καταλωτών ακριβώς λόγω της χαμηλής τιμής του. Να σημειωθεί ότι την χρυσή εποχή της εταιρείας, το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης παρήγαγε 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ενδιαφέρον έδειχνε και ο Ελληνικός Στρατός, καθώς το κόστος λειτουργίας και συντήρησης των Pony ήταν πολύ μικρότερο από τα τζιπ. Στη συνέχεια, αλλαγές στους μέχρι τότε ευνοϊκούς νόμους για τα ελαφριά αυτοκίνητα πόλης και οι απεργίες διαρκείας στο εργοστάσιο δημιούργησαν προβλήματα στην γραμμή παραγωγής του Pony, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε το 1983. Το 1985, η Namco κυκλοφόρησε το φιλόδοξο Pony Super, που δεν είχε σχέση με την Citroen, χωρίς όμως να καταφέρει να έχει την επιτυχία του αρχικού μοντέλου.
το παλιό Pony |
Πηγές Άρθρου:
www.koutipandoras.gr
www.iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου