Οι μεγάλες εταιρείες δημιουργούν εμπόδια σε όποιον θέλει κομμάτι από την πίτα της αγοράς. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απο την αρχή:
Τα δεδομένα:
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών για τον κλάδο της ζυθοποιίας στην Ελλάδα, η δομή της εγχώριας αγοράς είναι ολιγοπωλιακή με ηγέτιδα επιχείρηση την Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε., που το διάστημα 98-2001 κατείχε μερίδιο κατα μέσον όρο 90%. Ποια είναι όμως η εν λόγω εταιρεία?
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι μία από τις σημαντικότερες εταιρείες παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και αποτελεί μέλος - πλέον - του Ομίλου Heineken N.V. Στις αρχές της δεκαετίας ωστόσο, το μεγάλο αυτό μερίδιο του 90% μειώθηκε κατά 5,18% καθώς στην αγορά μπήκαν νέες μάρκες όπως η Mythos και η Βεργίνα. Και τι ακολούθησε μετά??
Τα γεγονότα και ο ''πόλεμος'':
Η Mythos εξαγοράστηκε απο την Heineken Ολλανδίας (η οποία είναι μητρική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας!) και απο την Carlsberg Δανίας... Όσο για την Βεργίνα, διαβάστε παρακάτω αναλυτικά την ιστορία και τα ''πάθη'' που τράβηξε αυτή η ζυθοποιία και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας:
Όλα ξεκίνησαν το 1994 όταν ο Δημήτρης Πολιτόπουλος μαζί με τον αδερφό του Μιχάλη διαπίστωσαν την μη ύπαρξη ελληνικών σημάτων μπίρας στην ελληνική αγορά, από τη μακρινή Νέα Υόρκη όπου ζούσαν. Άμεσα, ο Δημήτρης επέστρεψε στην χώρα και επένδυσε 10.000.000 ευρώ από κοινού με τον αδερφό του για τη δημιουργία της Ζυθοποιίας Μακεδονίας- Θράκης. Και το 1998 γεννήθηκε η πρώτη μπίρα τους, η Βεργίνα.
«Το εγχείρημά μας απεδείχθη ορθό αφ΄ ής στιγμής οι υπάρχουσες ζυθοποιίες στην Ελλάδα που παρήγαγαν μόνο ξένα σήματα ακολούθησαν στην παραγωγή ελληνικών ετικετών, όπως Μythos και Άλφα, γεγονός που μας χαροποίησε αρχικά. Η δυσφορία μας όμως εκδηλώθηκε σχεδόν άμεσα, όταν διαπιστώσαμε ότι τα δικά μας και μόνο προϊόντα δεν μπορούσαν να διακινηθούν ελεύθερα, μέσω του εμπορικού δικτύου της χώρας. Ο αποκλεισμός της διακίνησης της μπίρας Βεργίνα ήταν συνέπεια της κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης της θυγατρικής της ολλανδικής Ηeineken, Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ΑΕ, που εκμεταλλευόμενη το ισχυρότατο μερίδιό της στην αγορά (80-90%) απαγόρευε στο εμπορικό δίκτυο τη συνεργασία με την εταιρεία μας», λέει στα «ΝΕΑ» ο διευθύνων σύμβουλος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας - Θράκης.
Η διείσδυση του Δημήτρη Πολιτόπουλου στον στεγανό κόσμο της μπίρας δεν έγινε χωρίς μάχη. Εργαζόμενοι στη Ζυθοποιία Μακεδονίας- Θράκης δέχθηκαν προσφορές από ανταγωνίστρια εταιρεία για να παραιτηθούν. «Ακόμα, δεχόμασταν απειλητικά τηλεφωνήματα στις 3 τα ξημερώματα, μας έσκαγαν τα λάστιχα και άδειαζαν τα ντεπόζιτα των φορτηγών για να μην κάνουμε διανομές, έκαψαν φορτηγά διανομέων που συνεργαζόμασταν, σύμφωνα με ανάλογες καταθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού...
Την πρώτη περίοδο είχαμε και πολλές επιστροφές από παραγγελίες επειδή ορισμένοι έμποροι έπεφταν θύματα εκβιασμού, πάλι σύμφωνα με ανάλογες καταθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού». Με τον καιρό ο Δημήτρης Πολιτόπουλος διαπίστωσε ότι οι ανταγωνιστές του προσέφεραν παροχές, όπως εκπτώσεις πίστης, δώρα και πολλά ακόμα, ώστε να βγάλουν οι καταστηματάρχες την μπίρα του από τα μαγαζιά τους. «Αυτό τελικά λειτούργησε υπέρ μας. Ορισμένοι καταστηματάρχες γνώριζαν ότι έτσι και πάρουν Βεργίνα για να διαθέσουν στους πελάτες τους πιθανόν να δεχόντουσαν προσφορά από τους ανταγωνιστές ώστε να τη βγάλουν. Έτσι, όλο και περισσότεροι ζητούσαν Βεργίνα. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να αποκτήσουμε καλή διείσδυση στην αγορά».
Η δικαίωση:
Τον Νοέμβριο του 2006 ενημέρωσα προσωπικά την κοινοτική επίτροπο σε θέματα ανταγωνισμού κ. Νeelie Κroes για την εξέλιξη του συγκεκριμένου προβλήματος. Την άνοιξη του 2007 η εμπορική πρακτική της εταιρείας Ηeineken φάνηκε ότι εφαρμοζόταν και στην έδρα της, την Ολλανδία, μετά την καταδικαστική απόφαση και επιβολή προστίμου 219.000.000 ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για παράνομες τακτικές».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας- Θράκης Δημήτρης Πολιτόπουλος είναι ο άνθρωπος στον οποίον οφείλεται η νομοθετική διάταξη για την ανεξάρτητη ελληνική μπίρα - που πέρασε μαζί με τον νόμο για τα ομολογιακά δάνεια! Είναι επίσης αυτός που άνοιξε τον δρόμο για να σπάσει το ολιγοπώλιο της συγκεκριμένης αγοράς στην Ελλάδα.
Αναδημοσίευση Άρθρου από: www.tanea.gr
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ chkaranikas@dolnet.gr
Τα δεδομένα:
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών για τον κλάδο της ζυθοποιίας στην Ελλάδα, η δομή της εγχώριας αγοράς είναι ολιγοπωλιακή με ηγέτιδα επιχείρηση την Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε., που το διάστημα 98-2001 κατείχε μερίδιο κατα μέσον όρο 90%. Ποια είναι όμως η εν λόγω εταιρεία?
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι μία από τις σημαντικότερες εταιρείες παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και αποτελεί μέλος - πλέον - του Ομίλου Heineken N.V. Στις αρχές της δεκαετίας ωστόσο, το μεγάλο αυτό μερίδιο του 90% μειώθηκε κατά 5,18% καθώς στην αγορά μπήκαν νέες μάρκες όπως η Mythos και η Βεργίνα. Και τι ακολούθησε μετά??
κλικ για μεγέθυνση |
Τα γεγονότα και ο ''πόλεμος'':
Η Mythos εξαγοράστηκε απο την Heineken Ολλανδίας (η οποία είναι μητρική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας!) και απο την Carlsberg Δανίας... Όσο για την Βεργίνα, διαβάστε παρακάτω αναλυτικά την ιστορία και τα ''πάθη'' που τράβηξε αυτή η ζυθοποιία και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας:
Όλα ξεκίνησαν το 1994 όταν ο Δημήτρης Πολιτόπουλος μαζί με τον αδερφό του Μιχάλη διαπίστωσαν την μη ύπαρξη ελληνικών σημάτων μπίρας στην ελληνική αγορά, από τη μακρινή Νέα Υόρκη όπου ζούσαν. Άμεσα, ο Δημήτρης επέστρεψε στην χώρα και επένδυσε 10.000.000 ευρώ από κοινού με τον αδερφό του για τη δημιουργία της Ζυθοποιίας Μακεδονίας- Θράκης. Και το 1998 γεννήθηκε η πρώτη μπίρα τους, η Βεργίνα.
«Το εγχείρημά μας απεδείχθη ορθό αφ΄ ής στιγμής οι υπάρχουσες ζυθοποιίες στην Ελλάδα που παρήγαγαν μόνο ξένα σήματα ακολούθησαν στην παραγωγή ελληνικών ετικετών, όπως Μythos και Άλφα, γεγονός που μας χαροποίησε αρχικά. Η δυσφορία μας όμως εκδηλώθηκε σχεδόν άμεσα, όταν διαπιστώσαμε ότι τα δικά μας και μόνο προϊόντα δεν μπορούσαν να διακινηθούν ελεύθερα, μέσω του εμπορικού δικτύου της χώρας. Ο αποκλεισμός της διακίνησης της μπίρας Βεργίνα ήταν συνέπεια της κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης της θυγατρικής της ολλανδικής Ηeineken, Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ΑΕ, που εκμεταλλευόμενη το ισχυρότατο μερίδιό της στην αγορά (80-90%) απαγόρευε στο εμπορικό δίκτυο τη συνεργασία με την εταιρεία μας», λέει στα «ΝΕΑ» ο διευθύνων σύμβουλος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας - Θράκης.
Η διείσδυση του Δημήτρη Πολιτόπουλου στον στεγανό κόσμο της μπίρας δεν έγινε χωρίς μάχη. Εργαζόμενοι στη Ζυθοποιία Μακεδονίας- Θράκης δέχθηκαν προσφορές από ανταγωνίστρια εταιρεία για να παραιτηθούν. «Ακόμα, δεχόμασταν απειλητικά τηλεφωνήματα στις 3 τα ξημερώματα, μας έσκαγαν τα λάστιχα και άδειαζαν τα ντεπόζιτα των φορτηγών για να μην κάνουμε διανομές, έκαψαν φορτηγά διανομέων που συνεργαζόμασταν, σύμφωνα με ανάλογες καταθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού...
Την πρώτη περίοδο είχαμε και πολλές επιστροφές από παραγγελίες επειδή ορισμένοι έμποροι έπεφταν θύματα εκβιασμού, πάλι σύμφωνα με ανάλογες καταθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού». Με τον καιρό ο Δημήτρης Πολιτόπουλος διαπίστωσε ότι οι ανταγωνιστές του προσέφεραν παροχές, όπως εκπτώσεις πίστης, δώρα και πολλά ακόμα, ώστε να βγάλουν οι καταστηματάρχες την μπίρα του από τα μαγαζιά τους. «Αυτό τελικά λειτούργησε υπέρ μας. Ορισμένοι καταστηματάρχες γνώριζαν ότι έτσι και πάρουν Βεργίνα για να διαθέσουν στους πελάτες τους πιθανόν να δεχόντουσαν προσφορά από τους ανταγωνιστές ώστε να τη βγάλουν. Έτσι, όλο και περισσότεροι ζητούσαν Βεργίνα. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να αποκτήσουμε καλή διείσδυση στην αγορά».
Η δικαίωση:
Τον Νοέμβριο του 2006 ενημέρωσα προσωπικά την κοινοτική επίτροπο σε θέματα ανταγωνισμού κ. Νeelie Κroes για την εξέλιξη του συγκεκριμένου προβλήματος. Την άνοιξη του 2007 η εμπορική πρακτική της εταιρείας Ηeineken φάνηκε ότι εφαρμοζόταν και στην έδρα της, την Ολλανδία, μετά την καταδικαστική απόφαση και επιβολή προστίμου 219.000.000 ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για παράνομες τακτικές».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας- Θράκης Δημήτρης Πολιτόπουλος είναι ο άνθρωπος στον οποίον οφείλεται η νομοθετική διάταξη για την ανεξάρτητη ελληνική μπίρα - που πέρασε μαζί με τον νόμο για τα ομολογιακά δάνεια! Είναι επίσης αυτός που άνοιξε τον δρόμο για να σπάσει το ολιγοπώλιο της συγκεκριμένης αγοράς στην Ελλάδα.
Αναδημοσίευση Άρθρου από: www.tanea.gr
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ chkaranikas@dolnet.gr
Αν τα πιστεύουν αυτοί που τα διαδίδουν όλα αυτά για τις ξένες μπύρες, να ψάξουν για να μάθουν καλύτερα.Μου έχει έρθει και εμένα καμιά δεκαριά φορές την τελευταία εβδομάδα ένα μειλ με όλες αυτές τις καταγγελίες για τις ξένες μπύρες. Τέτοια μανια με κάνει να αναρωτιέμαι ποιος έχει τόσο πολύ χρόνο να ασχολείται με αυτά. Πολύ επαγγελματική δουλειά.
ΑπάντησηΔιαγραφή''Αν τα πιστεύουν αυτοί που τα διαδίδουν όλα αυτά για τις ξένες μπύρες, να ψάξουν για να μάθουν καλύτερα''
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Η δημοσίευση έγινε όπως θα είδατε στην εφημερίδα ''ΤΑ ΝΕΑ'', μία απο τις πρώτες σε κυκλοφορία εφημερίδες της Ελλάδας.
2)Την άνοιξη του 2007 η εμπορική πρακτική της εταιρείας Ηeineken φάνηκε ότι εφαρμοζόταν και στην έδρα της, την Ολλανδία, μετά την καταδικαστική απόφαση και επιβολή προστίμου 219.000.000 ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για παράνομες τακτικές».
Αυτά για το ποιός τα δημοσιέυει όλα ''αυτά''..
Και γιατί μετά απο έρευνα σε πολλά σούπερ-μάρκετ και κάβες οι εν λόγω ''ταλαιπωρημένες''ελληνικές μπύρες δεν υπήρχαν καν?? Και μην μου πείτε ότι δεν τα/τις συμφέρει οικονομικά?..
Καλό είναι να υποπτευόμαστε τα πάντα σήμερα και πολύ ορθώς έχετε τις οποιεσδήποτε απορίες σας.
Αλλά μετά απο όλα αυτά τα στοιχεία το μόνο που σας έκανε εντύπωση ήταν το ποιός έχει τόσο πολύ χρόνο να ασχοληθεί με αυτά????
Τα νούμερα δεν τα είδατε?
Ειλικρινά απορώ και εγώ με την σειρά μου τώρα...
Καλημέρα σας, έχουμε δημοκρατία και μπορουμε να συζητάμε λέγοντας τις απόψεις μας χώρις να υποθ΄σεουμε οτι εχω η εχετε κάποιο συμφέρον. Αντιπαραθέτω λοιπόν το θέμα της heineken ρωτώντας σας, αποδεδειγμένα, πόσες ελληνικες εταιρείες έχουν προιόντα που λανσάρονται για ελληνικά έχουν ένα εργοστάσιο με 50 άτομα ανασφάλιστα κα ισυνηθως δυστυχείς μετανάστες, που εχουν φτιαχτεί μόνο και μόνο για να πάρουν κρατικές επιδοτήσεις ? τελειώνοντας σας παραθέτω μια γενικότερη σκέψη μου σαν λύση στο πρόβλημα. Δεν πρέπει να χάσουμε αλλες θέσεις εργασίας προτε'ινω λοιπόν να στηρίζουμε ότι δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας καθώς και όποια εταιρεία επενδύει πραγματικά εδώ στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Ξυν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναδημοσίευση του συγκεκριμένου άρθρου αφορά περιπτώσεις όπου εταιρείες με αθέμιτα μέσα ανταγωνισμού προσπαθούν να μειώσουν την επιχειρηματική δραστηριότητα άλλων - πολύ μικρότερων - εταιρειών. Και μάλιστα με αποδείξεις, όχι βασισμένες σε θεωρίες συνωμοσιών και λάσπης που συμβαίνουν ανά καιρούς.
Το θεωρούμε λάθος, και το φωνάζουμε. Το θεωρούμε ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ και το ξαναφωνάζουμε.
Φυσικά και δεν πρέπει να χάνονται θέσεις εργασίας. Δεν είπαμε ποτέ κάτι τέτοιο, και ούτε το θέλουμε. Αλλά όπως προτείνετε και εσείς, ''να στηρίζουμε ότι δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας καθώς και όποια εταιρεία επενδύει πραγματικά εδώ στην Ελλάδα''.
Και όχι να την ''πνίγουμε''...
Ευχαριστώ.
Συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά έχετε και οι δυο δίκιο. Προσωπικά θα ήθελα να πώ την γνώμη μου, ναι, η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη την αύξηση της παραγωγικότητας αλλά και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών βιομηχανιών και των ελληνικών προϊόντων. Αυτό όμως δεν το πετυχαίνει κανείς με το μποϊκοτάζ των προϊόντων που έρχονται από άλλες χώρες γενικά και αόριστα. Γιατί μπορεί π.χ. η ΑΜΣΤΕΛ και η ΗΕΙΝΕΚΕΝ να είναι Ολλανδικές μάρκες αλλά η βιομηχανία έχει προχωρήσει σε επενδύσεις και παραγωγή στην Ελλάδα. Από την άλλη, πολλά ελληνικά brandnames έχουν πωληθεί σε πολυεθνικές εταιρείες ή έχουν τα εργοστάσια παραγωγής τους εκτός Ελλάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι με ευκολία καλούν τον κόσμο να καταναλώνει γενικώς και αορίστως ελληνικά αναψυκτικά, για παράδειγμα, καταδικάζουν σε κλείσιμο αμιγώς ελληνικές βιομηχανίες που δουλεύουν «φασόν» ξένα brandnames.
Αν μου επιτρέπετε θα συμφωνήσω με την κάτια, διότι Υπάρχουν, δυστυχώς, αρκετοί έλληνες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που τις έχουν στήσει πρόχειρα και εχουν κύριο στόχο να βγάλουν όσα πιο πολλά μπορουν από το κόπο των εργαζομένων. Ετσι αυτές οι εταιρίες ζουν λίγα χρόνια και μετα σβήνουν από τα χρέη και τη κακοδιοίκηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι που τα καταφέραμα σα χωρα, αυτο που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι πώς θα διατηρήσουμε καλά εργοστάστια στην Ελλάδα, που παίρνουν πρώτη ύλη από έλληνες αγρότες. Το αν οι ιδιοκτήτες τους ειναι ευρωπαίοι ή έλληνες που έχουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς σε ξένες τράπεζες, αυτό έχει μικρή διαφορά.
Το πιο σηματικό απόλα είναι πια εργοστάσια τηρούν τα δικαιωματα των εργαζομένων και διατηρούν πολλές θέσεις εργασίας
Στο συγκεκριμένο άρθρο που αναρτήθηκε, δεν μίλησε κανείς για μποικοτάζ. Ούτε γενικά, ούτε και αόριστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε και καλούμε τον κόσμο να καταναλώνει μόνο ελληνική μπύρα.
Και ούτε οι εταιρείες που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο είναι πρόχειρα στημένες.
Και σημαντικό για μία εταιρεία δεν είναι μόνο να τηρεί τα δικαιώματα των εργαζομένων και πολλές θέσεις εργασίας ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
Και όχι να τρώει καμπάνες 219 εκατομ. ευρώ για παράνομες τακτικές απο την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
καλησπέρα σας, μια παρατήρηση μόνον. Κρίνετε την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας ως υπεύθυνη την αθηναικη την νεστλε την αγετ ηρακλης τα κερφουρ και όλες τις επιχειρήσεις που επενδύουν στην Ελλαδα? ρωτώ διότι η ενημέρωση στην ελλάδα, κατα σύμπτωση όπως και οι φήμες είναι δωρεάν. Κάνοντας λοιπόν σχόλιο του τύπου μια εταιρεία οφείλει να τηρεί τις αρχές της ανταγωνιστικότητας ρωτώ φιλικά στα ξενοδοχεία και στα εστιατόρια που σας εκμεταλευτηκαν την σκεφτηκατε την επιτροπή ανταγωνισμού ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και χρόνια πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κρίνουμε καμία μεγάλη εταιρεία όπως αυτές που αναφέρατε για την οικονομική κατάσταση στην χώρα μας.
Έχουν μεγάλο όνομα, μακρά ιστορία και αυτό και φυσικά δεν είναι τυχαίο.
ΑΛΛΑ.,Τι ακριβώς θέλετε να κάνουμε όταν διαβάζουμε ότι λόγω ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 220 ΕΚ. ΕΥΡΩ?
Να το κάνουμε γαργάρα?? Και η απόφαση δεν είναι Ελληνική, αλλά ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ. Εσείς δηλαδή το βρίσκετε φυσιολογικό?
Αν θα παρατηρήσατε έχουμε κατα καιρούς αναδημοσιεύσει για αντίστοιχα πρόστιμα και άλλων μεγάλων εταιρειών. Όπως π.χ. πρόστιμο του όμιλου ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,γιατί είχαν σε 2 καταστήματα μη ασφαλή – ακατάλληλα για ανθρώπινη κατανάλωση τρόφιμα και έλλειψη άδειας λειτουργίας (ΠΡόστιμο απο ΕΦΕΤ - http://xapaki.blogspot.com/2011/11/205.html#more)
Το βρίσκετε λάθος?? Να μήν γίνονται έλεγχοι ίσως, επειδή έχουν επενδύσει στην Ελλάδα αυτές οι εταιρείες??
Τέλος, είμαστε - όπως και εσείς θεωρώ - καταναλωτές. Και δεν καλούμε οποιοδήποτε να μποϋκοτάρει το οτιδήποτε.
Και αν γνωρίζετε για ξενοδοχεία ή εστιατόρια που μας εκμεταλεύτηκαν, πολύ ευχαρίστως στείλτε μας email στο xapakia@gmail.com να το αναδημοσιεύσουμε.
Φιλικά,
Tzouvalos
(Διαχειριστής Ιστολογίου)
καλημέρα χρόνια πολλά καλά και ευτιχισμένο το 2012, ακούστε και μια γυναικεία γνώμη έτσι για να δείτε και πως βλέπουμε εμείς οι γυναίκες κάποια πράγματα. Προσωπικά πίνω αρκετές μάρκες άλλα προτιμώ τις ελληνικές μπύρες. Μπύρες όπως η ΑΛΦΑ, η ΑΜΣΤΕΛ, η καινούργια bios 5, η ΗΕΙΝΕΚΕΝ, η ΜΥΘΟΣ, η ΚΡΑΦΤ και η ΝΕΔΑ εμφιαλώνονται και φτιάχνονται στην Ελλάδα γιαυτο μην τσακώνεστε και απολαυστε την μπύρα σας σύμφωνα με την τσέπη και την γεύση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα σας η λύση είναι απλή ούτε μποϋκοτάζ ούτε ανεγκέφαλοι πατριωτισμοί που εξυπηρετούν συμφέροντα λίγων....για αυτό θεωρώ ότι ο καθένας ας απολαυσει την μπύρα του και αν μπορεί ας βοηθήσει την ελληνική οικονομία αγοράζοντας AMSTEL ALFA ΖΕΟΣ ΣΕΠΤΕΜ κ.α.
ΑπάντησηΔιαγραφήαρίστο θα συμφωνήσω μαζίσου εν μέρει. Αν περναει απο το χέρι μου και μπορώ να στηρίξω τις δουλιές των συμπολιτών μου θα το κάνω να είσαι σίγουρος. Για παράδειγμα τα μακαρόνια Stella έλληνες δεν τα φτιάχνουν ?? αυτά θα ψωνίζω , μπύρες αμστελ και αλφα και πράσινη αφού στην αθηναικη τόσα χρόνια έλληες δεν δουλέυουν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι βεβαια έλληνες δουλευουν και στα κερφουρ και σε αρκετες μεγάλες εταιρείες, δηλαδή να με΄νουν χωρίς δουλειά ? αυτό θέλετε ? Είναι υπερβολή να λέμε ότι ειναι πιο ελληνική μια μπύρα που η εταιρεία παραγωγής της απασχολεί 50 άτομα προσωπικό, σε σύγκριση με μια άλλη που στα εργοστάσιά της, που βρίσκονται στην Ελλάδα, δουλεύουν γύρω στα 2.000 άτομα
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστα τα λες βαγγέλη αλλά ποιός σε ακούει, την δουλειά τους κάποιοι την έκαναν, πολυ επαγγελματικά θα έλεγα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Βαγγέλη, Κα Αικατερίνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσφατα, o ΕΦΕΤ Ανακοίνωσε:
Μισό εκατομμύριο ευρώ πρόστιμο στο ΚΑΡΦΟΥΡ γιατί διέθετε στην κατανάλωση ψάρια με ορατά, ζωντανά παράσιτα στα σπλάχνα τους και ένα άλλο σωρό επιχειρήσεων με μικρότερα πρόστιμα. δείτε το άρθρο για τα καρφούρ εδώ:(http://natofao.blogspot.com/2012/01/blog-post_26.html) και για τις επιχειρήσεις εδω: (http://xapaki.blogspot.com/2012/01/128-1335000.html)
Να φανταστώ ότι επειδή δουλεύουν και Έλληνες εκεί ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ???????????
Ή μήπως θα τα τρώγατε εσείς αυτά τα ψάρια και θα τα δίνατε και στα παιδιά σας - ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΛΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ??????
Ή επειδή εργάζονται ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πρέπει να δημοσιεύονται τέτοια πράγματα???????????
Δεν θέλουμε Κανείς να χάσει την δουλειά του. Αρκεί να γίνεται σωστά - ειδικά όταν μιλάμε για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της διατροφής..
Και για το θέμα της μπύρας που αναφέρατε:
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΜΙΑΣ ΜΠΥΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ (ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΉ ΦΟΡΑ!) :
ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ -ΜΑΛΙΣΤΑ- ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ!!!
συγγνώμη που μπαίνω στην κουβέντα αλλά, μάλλον αλλό ειναι το νόημα. Να στηρίζουμε εταιρείες που επενδύουν η να δείξουμε στην επιτροπή πως να λειτουργεί ?
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς εδώ που φτάσαμε δεν θα έπρεπε να μας εναδιαφέρει αν μια επιχείρηση ειναι ελληνική και βέβαια δεν εχει σχέση με το αν ο ιδιοκτήτης της ειναι ελληνας. Υπάρχουν, δυστυχώς, αρκετοί έλληνες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που τις έχουν στήσει πρόχειρα και εχουν κύριο στόχο να βγάλουν όσα πιο πολλά μπορουν από το κόπο των εργαζομένων. Ετσι αυτές οι εταιρίες ζουν λίγα χρόνια και μετα σβήνουν από τα χρέη και τη κακοδιοίκηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι που τα καταφέραμα σα χωρα, αυτο που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι πώς θα διατηρήσουμε καλά εργοστάστια στην Ελλάδα, που παίρνουν πρώτη ύλη από έλληνες αγρότες. Το αν οι ιδιοκτήτες τους ειναι ευρωπαίοι ή έλληνες που έχουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς σε ξένες τράπεζες, αυτό έχει μικρή διαφορά.
Το πιο σηματικό απόλα είναι πια εργοστάσια τηρούν τα δικαιωματα των εργαζομένων και διατηρούν πολλές θέσεις εργασίας