Ο Δημήτρης Πικόπουλος υπήρξε ο πιο γνωστός (και κάποτε μοναδικός) επισκευαστής φωτογραφκών μηχανών στην Αθήνα. Αυτό το γνωρίζουν πολλοί. Δεν γνωρίζουν όμως πως ήταν και ο μοναδικός που κατασκεύασε φωτογραφική μηχανή στην Ελλάδα του εικοστού αιώνα.
Το 1952, ο Δ. Πικόπουλος αποφάσισε να σχεδιάσει μια φωτογραφική μηχανή μεσαίου φορμά και λίγο αργότερα... ξεκίνησε την παραγωγή της σε μια μικρή μονάδα με τρεις εργάτες που καιασκεύαζαν τα κομμάτια και τα μοντάριζαν, όλα σιο χέρι... Η Ρicca, όπως ονομάστηκε η μηχανή ήταν εξ ολοκλήρου ελληνικής κατασκευής, εκτός από τον φακό της (80 mm), που ήταν Γερμανική και κατασκευαζόταν από το εργοστάσιο Enna Werk.
Η μηχανή έδινε καρέ 4,5x6 ή 6x6 με ρολλ φιλμ 120 και είχε απλό φωτοφράχτη με δύο επιλογές πόζα (Β) ή ενστανταντέ (1/60). Το σώμα της ήταν μεταλλικό και ο φακός πτυσσόμενος ώστε, όταν δεν χρησιμοποιούνταν, να μπορεί να χωράει πιο εύκολα σε μια τσάντα ή τσέπη.
Αν και η τιμή της Picca (250 δραχμές) ήταν σχετικά χαμηλή για την εποχή, οι οικονομικές δυσκολίες της μεταπολεμικής περιόδου δεν ευνόησαν την ευρεία κυκλοφορία της, έτσι αφού κατασκευάστηκαν περίπου 400 κομμάτια η παραγωγή σταμάτησε. Για το λόγο αυτό, η Picca θεωρείται σήμερα συλλεκτικό μοντέλο.
Πηγή: Περιοδικό "Φωτογράφος"
krasodad.blogspot.com
Το 1952, ο Δ. Πικόπουλος αποφάσισε να σχεδιάσει μια φωτογραφική μηχανή μεσαίου φορμά και λίγο αργότερα... ξεκίνησε την παραγωγή της σε μια μικρή μονάδα με τρεις εργάτες που καιασκεύαζαν τα κομμάτια και τα μοντάριζαν, όλα σιο χέρι... Η Ρicca, όπως ονομάστηκε η μηχανή ήταν εξ ολοκλήρου ελληνικής κατασκευής, εκτός από τον φακό της (80 mm), που ήταν Γερμανική και κατασκευαζόταν από το εργοστάσιο Enna Werk.
Η μηχανή έδινε καρέ 4,5x6 ή 6x6 με ρολλ φιλμ 120 και είχε απλό φωτοφράχτη με δύο επιλογές πόζα (Β) ή ενστανταντέ (1/60). Το σώμα της ήταν μεταλλικό και ο φακός πτυσσόμενος ώστε, όταν δεν χρησιμοποιούνταν, να μπορεί να χωράει πιο εύκολα σε μια τσάντα ή τσέπη.
Αν και η τιμή της Picca (250 δραχμές) ήταν σχετικά χαμηλή για την εποχή, οι οικονομικές δυσκολίες της μεταπολεμικής περιόδου δεν ευνόησαν την ευρεία κυκλοφορία της, έτσι αφού κατασκευάστηκαν περίπου 400 κομμάτια η παραγωγή σταμάτησε. Για το λόγο αυτό, η Picca θεωρείται σήμερα συλλεκτικό μοντέλο.
κλικ για μεγέθυνση |
Πηγή: Περιοδικό "Φωτογράφος"
krasodad.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου