Υπόθεση:
Το 1849, ένας κατά συρροήν δολοφόνος σπέρνει τον τρόμο στους δρόμους της Βαλτιμόρης. Σύντομα ο Έντγκαρ Άλαν Πόε αντιλαμβάνεται πως οι μέθοδοι του δολοφόνου είναι βγαλμένες από τις ιστορίες του. Καθώς ο αριθμός των θυμάτων αυξάνεται, η αστυνομία ζητά τη βοήθεια του Πόε. Ο θρυλικός συγγραφέας τρόμου αρνείται αρχικά, μέχρι που η αρραβωνιαστικιά του πέφτει στα χέρια του δολοφόνου. Ο Πόε συνεργάζεται με έναν φιλόδοξο νεαρό αστυνόμο, σε μια αμείλικτη καταδίωξη για να αποκαλύψουν το πρόσωπο που κρύβεται πίσω από τους φόνους, πριν να είναι πολύ αργά για την μοναδική του αγάπη.
Κριτική: (www.lifo.gr)
Το Κοράκι ανακατεύει έξυπνα μια εντελώς φανταστική πλοκή με πραγματικά γεγονότα που αφορούν τη ζωή του Έντγκαρ Άλαν Πόε, του αλκοολικού, υπερόπτη, αξεπέραστου συγγραφέα μακάβριων, ρομαντικών, goth ιστοριών, ο οποίος όντως δεν ξεπέρασε τον θάνατο της συζύγου του και βρέθηκε νεκρός σ’ ένα παγκάκι κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, σε ντελίριο και σε κακά χάλια, φωνάζοντας, όπως λένε κάποιο μάρτυρες, το όνομα Ρέινολντς. Ο Τζον Κιούζακ φέρνει ενέργεια και σφρίγος σ’ έναν ρόλο που του ταιριάζει, ενώ ο σκηνοθέτης Τζέιμς Μακτίγκ (γνωστός από το V for Vendetta) διστάζει ανάμεσα στην ατμόσφαιρα και τη δράση σε μια ταινία που δανείζεται από το στυλ του Σέρλοκ Χολμς, αλλά με μεγαλύτερη έμφαση σε αιμοσταγείς λεπτομέρειες. Ωστόσο, παρουσιάζει ενδιαφέρον η διαρκής αλληλεπίδραση του συγγραφέα με τον μιμητή του, σαν ένα παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι που ανασύρει μνήμες, επιθυμίες κι ενοχές, ενεργοποιώντας την κρυφή δύναμη που πυροδοτεί τη φαντασία.Βαθμολογία IMDB: 6,5
Σκοτεινό είναι το γενικό συναίσθημα που το χαρακτηρίζει, θυμίζει αρκετά τον "μύθο του ακέφαλου καβαλάρη" ή κάτι από "from hell".. Για μένα μέτριο (Edgar Allan Poe ρε πούστη μου,κάνε κάτι περισσότερο) Πάντως βλέπεται άνετα..
ΑπάντησηΔιαγραφή